Härlig dag, som spenderade med...

Idag var jag hos Myranda, o hade med mig min kompis Melina. När vi kom först, så longerade vi. Det var folk på kö, så vi travade nästan hela tiden, för att det var det vi skulle göra. Efter det gick vi på promenad. Melina gick med Laban o jag med Myranda. När vi kom tillbaka hade vi varit borta ca 30 min.

Efter det så "duschade" vi Myrandas ben med kallvatten. Vi stog i spolspiltan, o hade en höpåse under hennes huvud, så att hon skulle äta, o stå still. Det gick bra, o vi spolade i ca 10 min men sen så fick mamma ont i ryggen o avslutade. När vi stog i stallgången igen så kände vi på benet, o svullnaden hade faktiskt gått ner, på utsidan, lite grann. Det var på utsidan som vi spolade mest, eftersom det var där vi kom åt. 

Under våran tid där hade Regina träning med Josse o Elin. Vi kollade lite på dom o pratade med Elins mamma, sen så fick jag berätta allt vad som hade hänt med Myranda, för Regina :)

Melina var ju som sagt med, o vi hade det lika roligt som vi brukar ha! Jag TAGGAR SOM TUSAN till morgondagen, då både Sudden o Myranda ska ridas i ridhuset på Vallby. Efteråt ska även Emma (vibymuppen.blogg.se) rida på sin ponny!!! SHIIITTT vad roligt det kommer bli :D


Melina, Laban o Myranda ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0