Headers o designers!

Angående designer, på alla toppbloggar (alltså hästrelaterade nudå) så blir jag besviken. Om vi tar alla med ".se" som t.ex nelliberntsson, dressyrmupparna, linnolsson o ponnysanning. Av dom proffsbloggarna tycker jag personligen, att det bara är ponnysanning som har en snygg design, som man verkligen fastnar för.

Jag menar inte att t.ex dressyrmupparnas design är ful, inte så, men jag tycker att på den nivån som de är på så ska det vara SNYGGA o STILRENA designer! Punkt slut.

Personligen så kan jag tycka att dressyrmupparnas header är grymt enkel o tråkig. Den headern är som vilken bloggs header som helst:

Jag menar, denna kan inte ha varit så svår att göra?
Men resten av designen, inläggen o menyn är bra. Snygg "stilrent" men headern, big diss till den!

Men om vi tar ponnysanning, med en stilren design, men även riktigt avancerad. Med snygga texter osv. Den designen får mig att tycka, "detta är en proffsblogg". Spelar ingen roll att det är en skvaller/nyhetsblogg, designen är fortfarande lika snygg:

Ser ni skillnaden, coola färger o det lixom händer något! Texten där det står "ponnysanning.com" alltså...nästan dör så snyggt!

Dessa är alla ".se" bloggar inom hästsport, som jag känner till (som har blivit värvade av horsespot):
nellieberntsson.se
carlssonpataket.se
dressyrmupparna.se
gennes.se
linnolsson.se
ponnysanning.se
johannagrant.se
Vet ni några mer? Kom med dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0