Hej all friends

Hej all friends! Kommer med ett besked ni får tycka vad ni vill om...Men jag o Moa splittras. Jag fortsätter blogga på en annan blogg, o Moa vet jag inte om hon kommer blogga över huvud taget. Jag kände att det inte blev riktigt så roligt som det kan vara att blogga, när Moa inte bloggade :/

Moa bloggade inte för att hon inte hann med, kanppt o leva ens. Hon höll på att svimma i tisdags pga all stress osv. Dessutom så har jag tänkt igenom det länge o bestämde mig igår att nu vill jag säga...men lite pushing från friends osv.

Men varken jag o Moa är sura på varandra. Hon tyckte det var ett bra beslut, eftersom hon kände sig lite dum som inte bloggade för att hon inte hann!

Hoppas ni försår oss, och följer min till min nya blogg, o Moas, om hon nu vill ha en! ;)

Kram på er! Tack för att ni läst! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

bloglovinbyte ? :)<3

2012-05-10 @ 18:24:38
URL: http://aileenalami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0