In da car

Tja, nu mobilbloggar jag från Jeanettes telefon. Sitter just nu i bilen påväg till Dyltabruk tillsammans med Emma. Hon ska rida en pay and ride, Lc:2. Kommer hem senare, ikväll nån gång. Kommer kanske uppdatera påvägen hem...haha, just nu står vi en BILKÖ.....!!! Shit, just vad jag inte ville ha, haha :) Idag så har vi haft Sv-prov, det gick väl sådär. Resten av dagen var dålig, hade världebns otur i allt haha :D Myranda vilar idag eftersom jag är med Emma, hon o lilla Laban står ute i regnet, fast som tur är har de ett skydd de kan gå in i. Aja, nu säger jag HEJDÅ och återgår till det sociala livet, haiha :D //Tove

Kommentarer
Postat av: Jonna

SV: Jag sa att man inte fick... Men trode själv att hon hade ena stiglädret längreän det andra ! ... URSÄKTA !

2012-05-09 @ 17:22:58
URL: http://allahovarimarken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0