Knäppa hästen

Sorry för att jag inte bloggade igår. Men hade Ida här o vi sov över. Sen så spelade vi spel med Julia också. Så vi hade riktigt roligt igår kväll! :D

Idag så åker jag o rider Myranda kl 13 ungefär. Vi ska ut på en tur där vi ska klättra upp o ner för att stärka rumpan på henne. Efter det så åker vi hem o äter, sen så drar jag ner till Sudden. Har ridit han lördag o söndag, o då har han vrait hopplös rent ut sagt. Stått i ett hörn o sparkat lixom. Man bara, "jiihaaa". Nej med han har väl börjat testa o vill se om han kan få av mig. Men ICKE! ;)

Vi ska hoppa bana idag, så vi får se hur det går. Han brukar ge sig med att testa efter ett tag, som tur är, haha :D

Men nu så ska jag fixa en EFTERLÄNGTAD design, puss o kram! :love:

Finaste :love:

Kommentarer
Postat av: Lina -drömmen till fotograf

Tjoo, kompis, aja, teest 2 xD ;) <3

2012-05-01 @ 17:19:17
URL: http://imazhe.blogg.se/
Postat av: Lina -drömmen till fotograf

SJUKT FINT TOVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 designen asså! <3 ;)

2012-05-01 @ 17:25:52
URL: http://imazhe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0