Massa grejjs fixade, träning påbörjad

Varit med Lina all day. Hon åkte hem för en liten stund sen, så jag typ, satte mig här...haha :D 

Lina o jag har solat, sen sprang vi. När vi var helt utmattade kom på jag på: "Jaaaa, vi skrubbar rent transporten". Så det fick bli det som gjordes efter springningen. Var helt utmattad, nu också. Fått i mig lax o bulgur, så lite nya krafter finns! ;)

Imorgon är det matteprov i skolan, vi får se hur det går. Jag ska läsa igenom lite i matteboken o jobba in det bara, sen så får det gå som det går ;) Myranda dressyrtränas imorgon, Sudden vilar!

Förresten, när jag ändå är igång, vad tyckte ni om Suddenfilmen? Bra/Dålig?

Kram

Bästa, skulle kunna ge livet för dig :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0