Sjuklig tränare...

Tjo alla glada. Har inte hunnit blogga något idag, för det har varit fullt upp. Slutade skolan sent, o när jag kom hem åt jag, sen när mamma kom hem, så drog vi iväg till Myranda. Helena hade blivit magsjuk, så ingen träning idag. Hade inget ridsug över huvud taget, så istället för att träna själv, red jag på gärdet! ;)

Vi hade gummisnodden på, så jag jobbade henne mycket i form, även ökning, minskning, osen att hon skulle gå rakt på RAKT spår, en av hennes svåraste vanor! :/

Det gick bra, riktigt bra. Myranda var go girl, även fast hon var lite seg. Riktigt nöjd, o hon blev riktigt svettigt, sötan :love: Innan hon gick ut i hagen igen, sköljde vi av henne allt skum o svett som hon fått. Vi hittade även årets första fästing, nära juvern dock. Bara att hålla koll så att det inte händer nått ;)

Suddenfilmen är under uppladdning, vi får se om den hinner laddas upp nu på kvällen, annars laddas den upp till imorgon, o kommer direkt efter att jag slutat skolan! ;)

Du e bäst, jag älskar dig :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0