Världens bästa ponnyer!

Hann inte blogga nått igår. Men igår SÅ FLYTTADE HÄSTARNA HEM! Yes, äntligen, NU känns det som sommar, pallar mig upp ur sängen varje dag vi ska till skolan..........

Igår så red jag ut barbacka innan vi körde hem dom. Melina följde med o gick med Laban. Vi hade det så mysigt när vi skrittade! :D

Idag så red jag ut Myranda på kondis-rundan. Det gick bra, dock var hon...osammarbetsvillig vill jag inte säga, för det var hon inte. Men hon vägrade jobba med rumpan, så ja, nått åt det hållet. Efteråt åkte jag o mamma ner till Sudden. 

Det gick bra o rida honom. Han var inte sådär "kickig" som han brukar vara, eller har varit på sista tiden. Han sparkade bara 1 gång faktiskt, o det var i en fattning, så som han brukar göra :)

Vi bestämde även lite grejjor som vi ska beställa, bl.a ett par ridbyxor till mig o ett par senskydd (fram) till Sudden. Hans skydd han har nu, med päls, är liiiite för varmt, haha! ;)

Nu ska jag klicka hem grejjsen, charrå! :love:

Mer än allt annat på jorden :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0