Äntligen kan jag blogga !

Hej Moa som bloggar .
Jag har tyvär inte kunnat blogga ,pågrund utav att våran dator har varit trasig..
Men nu ska jag ta och skriva lite om idag !
Vi hade fotbolls cup mot Pålsboda idag, och vi vann så klart. Vi är bättre än bäst !
Efter skolan så åkte jag och min pappa till hööks och köpte present till min syster som har fyllt år. Var med min systerson då  som är fyra år. Vi busade åt godis i smyg och fikade lite.
Sedan åkte vi hem ,så åt vi mat. Imorgon ska jag rida Zitron och longera Calista (min systers häst) + att jag är så snäll så att jag ska mocka alla boxarna så att min syster får lite sovmorgon.
Bilder kommer nog imorgon på Zitron eftersom ingen kommer att fota , så gör jag det på henne i hagen och så .
Men kommer njuta utav att få vara med henne själv ute på en mystur som jag kallar Gärdesrundan.
Det var lite om in dag och morgon dag  :)
Fina älsklingponny, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0