Fullpackad dag, som ännu inte är slut!

Hemma från Löthgrens nu. Helena lämnade av mig hos dem efter löshoppningen, eftersom vi firade Julias bror där!

Det gick bra med Sudden, inga bilder och ingen film, men gilla läget, det har blivit så mycket alla andra gånger. Vi slutade på ca 95 cm. Men nästa gång ska vi klättra, i alla fall till 100cm eller 105cm. Gud vilken känsla det hade varit att se han hoppa så högt...

Lastningen hemma gick SUPERBRA. Han gick nästan på transporten med än gång. I örsta så krånglade han lite, men han var otroligt lugn när han åkte i den, både på dit- och hemvägen.

Vi är otroligt nöjda över Sudden idag! När vi kom hem så lastade vi ur och ställde in han i sin box. Medans Helena hämtade hennes vovve Elsa, så fixade jag i sadelkammaren, så att alla schabraken hade en plats. Huvan/Huvorna fick en plats, och jag fick knöka ihop alla benlindor lite, men snyggt blev det. 

Nu ska jag inte göra någonting tror jag, kolla lite bloggar och så, som vanligt...Ni är GRYMT dåliga på att komma med frågor till FRÅGESTUNDEN! Klicka HÄR!

Hoppa kan han göra i alla fall, min prins ♥


Kommentarer
Postat av: Maja- Livet på Bäckvikens stall

Sv: Förlåt menade inte så!<3 Klart du kan få ett! Jag kunde och du kan, jag lovar! :D

Sudden är jättesöt förresten, hoppar verkligen fint på den bilden! :)

2012-01-30 @ 08:40:48
URL: http://otroligahast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0