Min favvobloggare är:

Imorrn släpps de nya bilderna på Hööks hemsida, katalogen skickas ut också. På bilderna kommer min favoritbloggare att vara med, NELLIE BERNTSSON!

Jag brukar skrika i skolan:
-Jag är KÄR i Nellie Berntsson!
Jag menar allvar, jag skriker det verkligen. Folk tittar som huliganer på mig....

Hööks hemsidan har redan kommit ut med några bilder på henne:

Sjukt att man kan älska a little girl, yngre än mig själv...

Hon är så grym o jag längtar verkligen tills jag får Hööks katalogen i min bredlåda, TOMORROW!
Jag tipsar er, om ni inte har beställt från Hööks nån gång, att få tag på den nya Hööks katalogen "vår/sommar 2012". Nellie beskriver den som grym o att det finns mycket nya snygga collektioner i den. Och ni har väl INTE missat att Nellie Berntsson är Hööks sponsorryttare?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0