Presentation -Moa

Ni vet nog inte så väl vem jag Moa är, men nu ska ni få veta !
Jag är en tjej på 12 år snart 13 ( Som Tove dårå)
Går i en klass på 9 pers ,är flummig och posetiv tjej!

Jag älskar hästar och rider på Karlsdals ridskola i en avancerad grupp alltså ingen nybörjar grupp.
Och så rider jag min systers ponny vid namn Zitron!

Första gången jag satt på henne var jag ca 4 månader. När jag var runt 6-7 år så började jag rida henne lite mer ,sen efters några år så började vi träna och så fick vi starta våran första Pay and Jump.
Vi hoppade 60 centimeter och 70 centimeter .
Vi nollade båda rundorna ,oj vad stolt jag var !

Sen tävlade vi mer och mer , KM hoppning och dressyr ,haloween hoppning ,clearround i örsta, Division 3.
Längre än så hann vi inte .. Vetrinären kollade på henne och antog att hon hade astma ..
Jag vart helt förstörd ,vi skulle ju tävla mer dressyr,åka på mer ridläger .

Men jag är glad över att det inte var värre, att hon skulle få medicin eller något.
Nu rider jag henne på helgerna och vi har det allmänt mysigt tillsammans , ♥
Lite bilder!
Clear round
andra pay and jumpen :)
Spökekipaget i haloweenhoppningen :D
Första Pay and jumpen :love:
KM hopp,vi kom till omhoppningen men vi rev tyvär sista hindret , hon är bäst iallafall :love:
Jag och Zitron  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0