Myranda idah

Gud, hemma från dagens ridning med Myranda, som blev utan bilder. Men när jag kollar så har vi 17 besökare nu. Blir säkert mer idag. Gud vad glad jag blev. Måste bara få tag på Moa så att hon får reda på det. Ska även tvinga henne att blogga meera så att det inte bara blir min blogg, haha!

Som sagt, Myranda reds ju idag. Och vi körde bommar, utthöjda bommar och galoppombyten. Skitbra gick det, är så nöjd. Vi körde med ländtäcket som jag lånade. Vanligt schabrak med padd, och träns med remontnosgrimma och fårskinnsludd vid öronen. Nej, det är inte min optimala outfit. Finns så många finare o bättre!

Som sagt, inga bilder, tyvärr. Men ajg tror jag kanske glömde min kamera hos Moa igår. Ännu än en anledning till att vi måste träffas...

Jag bjuder på några gamla dressyrbilder istället!

En av mina bästa träningar någonsinn. Var såå nöjd efter denna träning!
//Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0