Grymt vad glad jag blev...

Första dagen (igår alltså) och vi hade 17 läsare. Grymt roligt. Tack tack!

Idag har jag varit i skolan, tråkigt som vanligt. Men det absolut sämsta är att vi bara har 5 min på oss att hinna med bussen hem. Springa till busshållsplatsen vah de ja!

Idag så ska jag rida, kanske tar med mig kameran och ser om någon kan fota. Mamma eller pappa måste ösa ut nere i hästarnas vindskjul så de brukar inte hinna med det. Men jag ska i alla falla fota henne inne i stallet. Med ländtäcket som jag fick låna av min dressyrtränare igår!

Senare så kommer även en presentation av mig och så ska jag fixa nån som har lust att göra en design åt oss. Vi får se hur det går. Men nu ska jag fortsätta spela gitarr. Grymt kul det är asså!
PS. Även en del aktiviteter kommer startas här på bloggen idag, som alltid kommer at finnas!

Jag o Myranda första sommaren tillsammans!


Jag o Myranda i somras!

Ser ni någon förbättring?
Det gör jag i varje fall, men sitsen på bilderna är inte bra. Den har det hårdtränats på så nu är även den okej. Tack och lov!
//Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0