Info om Tove:

Lite info om mig (Tove):

Jag heter då Tove, som ni vet, älskar hästar, och äger 1 egen och rider in en annan. Mer om dem sen...Jag går i skolan Kumlaby, i klass 6c. Sveriges underbaraste klass!

Mina ponnyer, Myranda och Aspelunds Swede, är världens underbaraste. Myranda, min alldeles egna ponny, är en exmoorponny född år 1992. Jag satsar mest på dressyren med henne och vi ska debutera LA under våren 2012. Vi ska även hopptävla lite under året och gå på lite utställningar, 3 st är inplanerade just nu. Hon är världens snällaste, gör ALDRIG någonting mot någon. Har ett bekvämt humör och är alltid glad. Dock kan vi bli lite osams ibland!

Aspelunds  Swede, som ägs av min dressyrtränare Helena, är en Welsh pony född 2008. Han är under inridning, och vi har precisbörjat hoppa. Under våren så ska vi ut på Pay and Jumper och vänja honom vid nya platser. Vi ska även löshoppa och rida väldigt mycket, och börja träna mycket mer. Han har en undebar personlighet och har även lite humör. T.ex när man slår lite med ett spö, kan han bli oxtokig och sparka. Men i stallet gosar han alltid, pussas o massa annat mysigt!

Lite bilder på Myranda:


Bilder på "Sudden" (som han kallas):

Jahopp, d var min beskrivning!

PS. Mer ska fixas med bloggen under morgondagen!
//Tove

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej!! haft en bra dag? vill du va med i dagens blogg hos mig?

KRAM<3 www.emilialarsson.blogg.se

2012-01-25 @ 15:23:19
URL: http://emilialarsson.blogg.se/
Postat av: Emilia

sv: va kul att du ville va me:)

2012-01-25 @ 21:58:50
URL: http://emilialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0