This day var den bästa...

Hejsan! Varit i skolan idag och har en viktigt nyhet jag MÅSTE berätta först!

Anledningen att att Moa inte bloggar är att hennes familjs dator gick sönder i förrgår. De ska köpa ny imorgon, så förhoppningsvis kommer även Moa igång med bloggningen inom några dar!

Oh, this day, wonderful! Det började med att vi kom försent till innebandy tuneringen, haha. Men det löstes och vi började spela. Mitt lag vann några matcher. Men jag hade jätte ont i halsen efter det!

Efter skolan så ville jag o min Lina (min bästis) fördriva tiden, så vi gick med en klasskompis hem till honom. Vände sedan vid hans hus och gick tillbaka. Sen fördrev vi tiden ännu mer...

Nu är jag hemma, och har precis ätit lite. Har ingenting att göra så jag ska väl fixa lite med bloggen, fixa lite info osv. Även ett bloglovin' konto också. Ja, som sagt, mycket ska göras idag!

PS. Känslan jag får när jag kommer på att det står Anton Freij i min nacke.........

//Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0