Dagens fynd @ Hööks!

Hemma nu från stallet o Hööks med Helena. Jag har redan hittat "ska ha" saken där. Som jag ska köpa när pengar finns. Just nu är ju västen inhandlad oså, så mycket pengs finns inte kvar. Sen så ska jag ju spara till en telefon också, så jag får lägga det i två högar. "Mobilhögen" och "utrustningshögen"Blir skit bra!

Efter att vi varit på Hööks så lämnade vi at Axel hemma hos hans pappa Albin (Helenas son). Sen åkte vi till stallet och provade allting vi köpte, nästan...

Dagens inköp:

(Huvan och schabraket är mer marinblåa i verkligheten)
*Huva från Showmaster (gamla collektionen, fanns på rea-sakerna) ca 60 kr
*Schabrak från Showmaster, 199 kr
*Grimma, 119 kr


*Piggborste år Axel, 9 kr
*Rycktborste åt Axel, 9 kr
*Hästgodis, 17 kr
*Grimskaft (åt mig, som jag saka anvönda på utställningar), 39 kr


Ja, det var allt vi köpte idag. Vi kollade även på nytt träns och fastnade lite grann för ett. Vi kollade på senskydd som vi senare ska köpa. Även en brösta, haha, eller vi sa "en sånhär kan han få när han blir en tävlingshäst" och det var tillräckligt bra för mig. Sen så har jag ju faktiskt en brösta från GG, och sen så har vi en martingal åt honom. 

Så min lille prins har saker så det räcker, fast...ändå inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0