Välkommen!

Välkommen hit!

Vi som driver denna bloggen heter Moa o Tove. Design kommer inom kort. Vi bytte fråb våra egna bloggar till att börja blogga tillsammans. Vi är bästa vänner och har varit det i ca 4½ år. Vi har älskar varandra sedan vi träffades första gången!

Vårat bloggnamn, Amics, betyder vänner på katalanska. Fråga oss INTE vilket land det är!

Vi är två 12 åringar som bor utanför Örebro. Vårat motto är hästar, men annat kommer i vägen. Här är lite om oss:
Moa Mattsson:
Jag heter som sagt Moa, älskar hästar och massor av annat. Jag rider på Karlsdal som ligger i Örebro. Jag gillar även att fota med min Canon EOS 400D, så det kommer bli en hel del bilder!
Tove Olsson:
Jag heter då Tove. Jag har en 1½ egen ponny. Min helt egna heter Myranda och är min tävlingshäst i dressyr. Min andra ponny är en ponny jag rider åt min tränare, som heter Aspelunds Swede. Jag kommer tävla honom sen. Jag gillar att fota, precis som Moa, men mina bilder fotas mest utav min digitalkamera, Samsung ?????, så bra koll har jag!

Denna bilden togs idag!

Nu ska vi trixa med en heder, Chao!
//Amics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0