Dags att träna, igen!

Alldeles straxt ska jag börja byta om. Sen drar jag till hestapollen. Där kommer vi vara i ca 1h innan jag ska börja träna, för Helena. Kör med marinblått idag och ska även ta med mig kameran, så film kommer komma ikväll, även lite bilder utanför ridhuset. 

Är sjukt taggad på att träna, bara för att träna inför tävling, eftersom jag är så sjuukt tävlingsugen. Vi har anmält till en tävling i slutet av April, och sen en pay en ride i början. Snacka om att jag ät tänd på att få komma iväg! :D

Tävla, tävla, tävla, tävla!



Kommentarer
Postat av: julia

Ja,jo jag vet varje gång jag har varit med dig har du inte kunnat sagt minst 10 meningar och inte annvänt orden "tävla med myranda" i så jag fattar att du är taggad! XD

2012-03-20 @ 20:35:10
URL: http://busjullan.blogg.se/
Postat av: Lova(Lovisa)

den här kommentaren tillhör inte inlägget men jag ÄLSKAR er design!!!!!

2012-03-20 @ 20:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0