Full rulle i Örebro!

Idag så har jag sprungit som en yr höna runt hela Örebro!

Det började med skolan, direkt efter den så åkte vi till Kumla o Folktandvården. Efter det åkte vi vidare till Örebro, och "Gott På Foten". Där så var det en kille som kollade på mina fötter o gjorde avtryck. Jag har alltid haft fotproblem o äntligen så har vi fått allt uppkollat. Om några veckor ska jag in igen o få sulor till mina skor.

När det var klart åkte vi direkt till stallet och böt om. Sen så bortsade jag Myranda läänge, läänge i gången. Sen lastade vi båda ponnysarna o åkte. Vi åkte till Örebro (igen), men denna gången till ATG. Vi kom lite för tidigt, o det var sammtidigt ponnymätning så det var full rulle rent ut sagt!

Det var ingen fara med Myranda i alla fall. Hennes flagiga ben har kommit för att hon fått reaktioner av hennes gel vi köpte. Vi skulle istället köpa nån annan salva och fortsätta kyla hennes ben. Men ridningen var ingen fara i alla fall!

Min älskling ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0