Funktionär på tävling!

Imorgon blir det en tidig morgon. Börjar vänja mig vid det nu. Blir aldrig sovmorgon pga av att man är hästmänniska. Men har man valt att leva så, får man ta konsekvenserna, och heelt ärligt. Jag är INTE lika morgontrött längre, pga av att jag får gå upp tidigt på helgerna o rida o fixa massor!

Men visst kan det vara skönt med lite sovmorgon ibland, inget jag säger emot ;)

Imorgon så ska vi upp igen, som sagt. Då ska vi vara funktionärer för klubben som arrangerar en tävling. Jag ska bl.a stå på banan o springa med prottokoll. Alltid lika roligt att umgås med alla klubbkompisar. Men eftersom jag ska vara med på Ponny (Häst är på söndag) så blir det mest att kolla på alla kompisarna, o hejja på dom såklart! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0