Hästar, hästar och Tove !

Nu skriver jag om det GRYMMA dagen, den har ju nästan varit likdan som toves dag men lite annorlunda var min dag !

Först skjutsade pappa mig till Zitron så red jag henne på ett gärde , vi tränade på lite kommandon faktiskt ! Jag kunde säga halt utan att göra någonting oh hon stannade ,sen sa jag "Backa" och hon backade.
Duktig ponny :)

Sen så kom tove och hennes mamma och hämtade mig och så åkte vi vidare till örsta där tove skulle träna dressyr. 
Gud vad fina dom är !
jag fotade/filmade .

Sen lämmade vi av myranda och så åkte vi till sudden , riktig fin ponny är det där ! 
Sen åkte jag hem . Det var verkligen en super kul dag !
Jag och Myranda , fick skritta av henne lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0