Helenaträning 20/3-2012!

Myranda var en grymmis idag, nej, mer än en grymmis, en JÄTTE grymmis. Helt sjukt vilket ponny, kommer ALDRIG ångra köpet på 16 000kr, denna ponnyn är mer värd än guld!

Som sagt, sjuukt bra gick det. Fin form o allt bara stämde. Hon till och med gick på tygeln i galoppen ibland. Traven var helt AWESOME, finner inga ord. Hade kvar den i skänkelvikning o i avsaktningar till skritt, men när vi gjorde halt sen....huvudet upp. Bara att träna, vi blir farliga i sommar! ;)

Filmen kommer imorrn, bilder nu. Som sagt, min ponny är grym, en riktig dressyrponny. Det är det enda jag säger.....♥


Min så sjukt underbara ponny...♥
Jag älskar dig Myranda ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0