Hemma från Örebro o lite shopping!

Har spelat lite spel, men nu är jag tebaka på bloggen igen! :) Det gick bra att hämta sulorna, efteråt så åkte vi till Stadium Outlet o kollade på skor. Vi letade efter ett speciellt märke, o hittade ett par perfekta, som även fick följa med hem. Timberland heter märket för övrigt...

Efter det åkte vi till Klädjätten vid Marieberg. Mamma skulle kolla på lite kläder o vi fick med oss lite därifrån också, sen åkte vi o handlade på Willys. Köpte nån "Sport Lunch" där (med choklad o nått mer) som var helt okej! ;)

Håller på att fixa bildinlägget på Sudden nu, vänta o se, tappa inte hakan bara...;) :love:

Du är min framtid, min dröm...jag har bara inte förstått det än :love:

Swede, min underbara Swede ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0