Hemma, sjukare än innan...

Okej, kommer hem från ett läger, sjukare än ja vah innan. Fast nu...på ett annat sätt!

Feber till EXTREM förskylning. Ont i halsen så att ja knappt kan andas o blabla, roligt att veta hur ja mår?

Varit på läger ju, som sagt. ROLIGT läger, med my friends. Mina bästa hästvänner ♥ Riktigt roligt, lärorikt o bra tränare. Mer kommer om lägret, orkar inte riktigt nu :( Bilder finns också, ska bara få Ewe (enewe.blogg.se) som tagit dem skicka dem till mig!

Ingen skola imorrn, får se hur jag mår, o kanske pallar mig iväg till skolan på tisdagen för att göra två prov........här är tejen som HATAR att ligga efter...............................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0