Hoppträning på Modlak !

Idag på ridlektionen så var vi bara tre stycken så vi gjorde det som en riktig hoppträning ! Jag red Modlak och vi fick rida fram hästarna själva och så började vi med hoppövningarna.
Vi började med att hoppa på A volten där det stod ett hinder som vi skulle hoppa över .

Det gick ganska bra men eftersom jag är ganska kort och det är mycket häst för mig att rida så var det ganska jobbigt ! sen så hoppade vi på en båge format som ett V nästan. och på slutet gjorde vi en liten bana på 5 hinder , jag tyckte han var riktigt duktig , men han hade lite svårt för att hamna i rätt galopp men han är ju inte så gammal heller. Sen gick vi med hästarna tillbaka till stallet och jag tog av sadeln och så passade jag på att mysa lite med Karin en stund,♥

Nästa gång så rider vi nog ut och jag ska rida bästa Karin ! :D ♥
Modlak, Bild lånad av Märtha (klicka här )

Kommentarer
Postat av: märtha :)

det gick ju super för er! :)

Vad gullig du är som länkar :') <3

2012-03-20 @ 21:56:29
URL: http://imknphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0