Modlak Fair

Idag fick jag rida fina Modlak ! Började borsta han och så sadlade jag och så skulle jag tränsa men det gick inte så bra . Jag är ju så kort och han undveck tränset totalt så Lina fick hjälpa mig .

Sen så hoppade jag upp oj villken fin häst ! Han gick verkligen i form hela tiden, utan att jag knappt gjorde något !
Vi skrittade till ridhuset och värmde upp hästarna med att forma dom för skänkeln. Gick riktigt bra !
Sen travade vi och han var lika fin där, och så var vi på A och B volterna och Lina rättade till lite små saker :)

Sen fick vi fatta galopp om vi ville och i början gick det AS dåligt inte fram för skänklarna eller någonting men så fick jag ett ridspö och då gick det bra !

Sedan så kom pappa och hämtade mig. Så in i duschen och äta mat. Nu sitter jag och smsar med Filip♥ och Facebook ! :)

Modlak Fair
e Okänd
u Okänd
ue Okänd
Arab
2004
Valack

Tyvär så har jag ingen bild .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0