Much things are made!

Har nu äntligen kommit hem från stallet o fam. Henning! :)

Var ju där nu på kvällen, o under hela dagen så har jag gjort MASSOR MASSOR!!!Det började med ridning med Sudden. Min fina kille var bäst idag. Fin som ja vet inte vad o lugn o harmomisk. Longerade själv i början även idag, o vi travade över bommar, även när jag red!

Efter det så åkte jag hem o hämtade Julia på vägen. Sen red hon o jag ut. Såå mysigt var det, äntligen få komma ut i skogen igen. Vi red en runda på 1h o varierade mellan skritt, trav o galopp. Har inte galopperat såhär mycket på länge, men hon reagerade ingenting!

Efter det så var jag en stund med Julia, innan vi lastade hästarna o körde tillbaka dom till Vallby igen, o nu är de där :) Vi fikade/åt även hos Lilianne o Dan innan vi åkte hem!

A, som sagt. Mycket som gjort idag, därav dåligt med bloggning!

Jag o Myranda i december!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0