Påsklov efter att fredag är slut, love på det ♥

Oh, herregud. Precis kollat på "Biggest Loser Sverige". Han som vann, hade gått ner 79kg. Heelt sjukt, hur man bara förändrar livet, bara an bestämmer sig för det!

Det gick jätte bra att ta sprutan idag. Seriöst, den kändes inte ens...Efter det åkte jag ju till Sudden. Han skötte sig jätte bra, trots att det blåste nått kopiöst. Vi körde mycket "grundarbete" som volter o försöka få ner han i form. Även lite mer "kontroll" över bommen.

Jag blev dock väldigt, väldigt trött efter att jag tagit sprutan o orkade inte rida Myranda. Istället fick Julia rida henne o jag vara instruktör. Vi körde bommar, små hinder, start o stopp o styrning. Julia fixade det bra, dock är ju Myranda lite svår i ridningen, så det blir inte alltid rätt o enkelt, men som sagt, Julia var jätte duktig!

Imorgon så är det skola, sen chilla hemma. Jag fyller ju 13 på lördag, så vi ska förbereda lite. Min älskade efterätt, Ostglass, kommer göras. GOOSH på den, loove smaken, bara smaskar sig i munnen. Nu känner jag att jag tuggat tuggummi för länge, så det smakar skiit, men aja. Nu måste jag sova, ska ju orka med en dag till i skolan, sen är det PÅÅÅSKLOOV! :D :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0