Ridning på Airborne ♥

Idag har jag ridit min systers häst Airborne ( gumman som hon även kallas )
Började med att jag skrittade till ridbanan, sen så när vi kom fram så började jag med att flytta henne för att hon skulle mjukna till . Sen så red jag på en volt och det blev som en riktig dressyrträning eftersom min syrra aggerade som tränare, super kul var det ! 

Jag fick träna min sits och verkligen sjunka ner i sadeln och sitta på sittbenen, jag älskar att rida utan stigbyglar  ! 
Och syster min rättade till lite små saker och tillslut vart det nog riktigt bra ! Jag taravde och flyttade in gumman på en liten volt och ut på en större .

Sen galopperade vi och efter ett tag slappnade hon av riktigt bra , och gick ner och arbetade på bra .
Min syster fotade lite oxå så bilderna kommer väl någon dag :)
Första gången jag red henne på över 3-4 år ! 

/ Moa ! 

Kommentarer
Postat av: Louise

Var med och tävla om en bildlänk i min bloggmeny :D

2012-03-24 @ 19:42:39
URL: http://llouiseericsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0