ridningen igår !

Igår så red jag Merlin . Mamma skjutsade mig till stallet.
Först så packade jag hö medans julia fixade mockningen.
Sen hämtade vi hästarna och fixade dom och så gick vi ner till ridbanan.

Värmde up han lite och började jobba honom på en  volt han mjuknade ganska snabbt. Så travade vi och gud vad fin han va !, han bjöd verkligen ! Sen så galopperade jag lite , men det stod några hinder på ridbanan så han vart ganska taggad så vi galopperade inte så mycket.

Sen så fick jag skjuts hem av jenny och tomas, verkligen snällt ! :)
Sen var det disco i skolan, kvällen vart grym ! ♥
fine ponnyn :) ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Fin blogg!

kolla gärna in på min :)

2012-03-11 @ 20:37:42
URL: http://idanymanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0