Tagga morgondagen!

Gosh, jobbig dag idag. Asså skolan, nej, skippar den!

När jag kom hem så var jag med Lina i typ 3h kanske. Vi hade som vanligt väldigt roligt o kollade på gamla bilder, med klasskompisar på. När hon åkte hem så åkte jag o mamma till stallet. Där så tog vi in Liliannes hästar, packade o fixade med Myranda ben. När vi var påväg hem så stog mina älsklingar i transporten bakom oss...

Nu har jag precis ätit pizza. Supergod var den, godare pizza har jag nog aldrig ätit. Myranda o Laban har fått mat o står o myser i sina boxar. Taggar morgondagen ordentligt. Upp i lagom tid för att komma ner till Örsta runt kl. 12. Haha, o jag ska rida kl 16.?? :D...................Men jag ska kolla på bl.a Emma, o alla andra som ska rida, väldigt roligt faktiskt!

Jag kör på den ljusblåa outfiten imon. Har aldrig haft den för tränare, så detta blir debuten, hoppas då att Myranda går som ett ljus också, man kan aldrig veta med henne........(L)

Jag o min älskade älskling...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0