Träning för Lina Hägg!

Dagens träning för Lina Hägg, gick så sjuukt bra! :D Finner inga ord. Hon var helt otroligt fin i alla gångarter o ja, fin tjej helt enkelt!

Lina visade mig ett sätt, som att jag skulle flytta bettet i munnen på henne, o det funkade jätte bra. Galoppfattningarna är inga problem längre. Vi satte dom o hela programmet också. Lina hade många bra tips, som jag verkligen ska tänka på när jag rider. Dels för att hon ska bli stark, men också för att träna på allt hon sa, o verkligen öva in sakerna.

Jag red ju LB:1 i programridningen, o som sagt. Det gick skitbra. Helena berättade för Lina innan passet att Myranda var i igångsättning, o bara skulle galoppera i självaste programmet, vilket vi även gjorde!

Nej, men det gick verkligen SUPER bra idag, o det är roligt att Myranda är i en så bra form. På tisdag (ev.) ska vi träna för Helena, Emma (http://vibymuppen.blogg.se) o jag!

PS. Jag red kl 12.00 istället. För Emma hade blivit sjuk, så jag tog hennes plats!

Inga bilder tyvärr, då det inte fanns nån som kunde ta :(

Kommer aldrig glömma hur sjukt glad jag var efter detta passet... ♥


Kommentarer
Postat av: evelinn "enewe" åkerman

Ska också träna då på tisdag:)

2012-03-04 @ 23:00:05
URL: http://enewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0