My day was amazing ♥

Idag så har jag ju ridit mina två fina ponnysar. I morse så städade jag även. Dammade o dammsugade hann jag också med. Pappa fyller ju imorgon så jag var tvungen att fixa fint! :)

Myranda gick jätte bra. Gick i en UNDERBAR form i skritt o trav, galoppen kan vi ta en annan gång......
Hennes ben kylde vi efteråt, och hon varr så duktig när vi kylde. Jag hade en godis som jag uppehöll henne med. Sen så fick hon den när vi kylt klart! ;)

På vägen hem så handlade vi på LidL, sen så åkte vi vidare o hämtade min bror och sen så lämnade de av mig hos Sudden!

Sudden var en klippa idag. Han var pigg, men sammtidigt kontrollerbar o lydig. Vi körde mycket lydnadövningar, alltså...om han blev svår, och drog iväg var det skritt direkt och sen trav igen. Bara för att få kollen på honom lixom. Vi galopperade även idag, bara på långsidan för att han var SÅ HIMLA PIGG! :D Det gick bra, och han fattade galopp grymt bra, dock blev det fel några gånger men det kommer att försvinna snart!

Ja, GRYM DAG MINST SAGT :D Älskar att leva detta livet! ;)

Finaste...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0