Chill är livet! ♥

Jag håller verkligen inte mina mål, men idag har jag myst med mina allra bästa vänner. Vi har snackat skit, levt livet och ja, bara pratat om hela livet, typ. Vi satt på en gunga tillsammans, på vår gamla skola och snackade i 1h 30min. DET LIVET ÄGDE SKITEN UR ALLT, ge mig den stunden igen! ♥

Nu sitter Lina bredvid mig, vi chillar, o hon ska sova här i natt. Imon så kommer vi vara, kanske hela dan, jag vet inte...Men nu är nu, aldrig då.........

Lina kanske följer med ner till Sudden imon? Kanske! Han ska i alla fall ridas, o förmodligen kör vi ut på en SPEED runda i skogen. Han kommer takta heeela tiden, som vanligt ;)

Aja, nu måste jag dra, ska chilla med Lina ännu mer o bara vah, leva lixom. Känner att DETTA livet är bäst allt day nu asså. Lina vet allt, vad jag tycker, känner o tänker om andra, Melina också...♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0