Bästa dagen i mitt liv ♥

Alltså, dagen, finner inte ett enda ord, så fullständigt underbar, men de bästa jag har. Livet får mig att njuta, får mig att le, får mig att undra - hur kan man må såhär bra?

Ja, som sagt, dagen var heelt AMAZING MORE THAN OVER HIIIGH. Jag har haft det såå sjukt bra, med överbra hästar o med underbara Moa :D ♥

Lina träningen gick HUR BRA SOM HELST. Myranda var så sjuukt fin. Form hela passet, till o med i galoppen. Så sjukt bra, finner inga ord <3 Programmet gick som vanligt lite sämre, men hon hade fortfarande GRYM form o aktivitet i bakbenen. Hon var jätte luddrig mellan bakbenen, så när vi kom till stallet fick hon en dusch. Benet hade inte påverkats det heller! :)

När vi hade lämnat Myranda i stallet åkte vi till Sudden istället. Han var en cool grymmish (han också) o var JÄTTE JÄTTE duktig. Vi hoppade över bommar i skritt o trav, o sista språnget över bommen, går inte att beskriva, men kan försöka!
När vi kom mot hindret, öronen spikade framåt, han ökade galoppen, o jag bara satt i sadeln, alldeles följsam i hans snabba mjuka galopp. Han kom i perfekt avstånd till bommen o hoppade jätte fint över. Har bild på det!

Ja, lite långt inlägg, detta var lite grann av min dag. Bilderna kommer i enskilda inlägg (från träningarna)!

Men ni får ett smakprov i alla fall! ;)

De betyder allt, speciellt idag ♥

Tack Moa för att du fotade o för en trevlig dag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0