*Happyface* all day ♥

Flummar lagom nu påkvällskvisten. Har new clothes på mig o lever livet, lite fina armband o halsband har också åkt på. Nu ska jag testa min bikini, o se, hur snygg jag blir i den, haha (fluummm)! Är nöjd med alla fina presenter o jätte trevligt besök! :D

Lina sover över här inatt, o nånting säger mig att det brukar bli så? :O :love:

Imon blire ridning på Myranda, med en HEELT ny sak! ;) Nån som kan gissa? Efter det Swede tror jag. Blev ingen han idag, då det blåste massor o han o Boppan sprang som idioter ute i hagen!

Älskar dig mer vad ord kan beskriva ♥


Kommentarer
Postat av: Maja- Livet på en hästgård

HAha jag tränade ju då och lilla sudden sprang runt som en tok! Sedan så flög han och boppan omkring och stegrade och busade.

Luna tittade på dem och det såg ut som att hon tänkte "Tss, dessa ungdomar", haha ;)

2012-04-01 @ 09:23:33
URL: http://otroligahast.blogg.se/
Postat av: Karolina & Olivia - Hästblogg

hejsan!



Var med i våran bloggtävling där du kan vinna en hel design & gästblogg och vi länkar naturligtvis vinnaren... skriv i en kommentar om du är med



Bloglovin byte?



Kram

2012-04-01 @ 11:20:09
URL: http://ponnybruttornas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0