Uberbästa ponnyn ♥

Dagens träning med Myranda, gick uberbra. Hon var lite tjaffsig i början (stark, jobbig). Men efter att jag gått o kissat mitt i allt, vart det helt plötsligt mycket mycket bättre.
Vi jobbade på volt, mest med att ha kvar formen i av- o igångsättningar. Vi galopperade även lite på spåret, övade fattningar.

Som sagt, hon var helt borta vissa stunder, o drog av mig handlederna. Men det var bara o sitta o försöka få koll på henne. I slutet var hon ubertrött o orkade ingenting, så vi släppte henne efter en stund o travade av i några minuter, innan vi sedan avslutade med avskrittning i ca 7-10min!

Nöjd är jag idag. FILM kommer senare, ska bara klippa ihop den först ;)

Älskade ponny...♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0