Världens mest underbaraste ponny, riden idag...!

Nu ska jag damsuga, sen så ska jag o mamma lämna hästarna på Vallby. För sen är det årsmöte på klubben!

Det ska bli superkul...som vanligt ;) Att träffa alla andra ponnytjejer o snacka, o såklart...skratta :D

Myranda är OKEJ i sitt ben. Hon haltar inget eller så, men vi tar't fortfarande lugnt. Små galopper på rakt spår mest, förutom igår då, när jag red LB:1. Idag så red jag o Julia ut barbacka, o formen på älskling var grym idag. Hon o ja galopperade bara ca 50m innan vi saktade av, men hon gick i form hela tiden, i både skritt, trav o galopp. Dock lite ostadig när o var, men ändå så sjukt gryym...♥

Nu ska vi bara jobba halter. INTE tillåta upp med huvudet i dom. När dom sitter.....jaa, då är vi farliga...

Bilder talar mer än 1000 ord ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0